loading...
استفلال قهرمان
علی بازدید : 8 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

نکته جالب اینجا است که حاتمی در زمین مسابقه اعتماد به نفس خاصی دارد و این در حالی است که زمان زیادی از حضور او در استقلال نمی گذرد. حاتمی ابتدا در مورد پیروزی در بندرعباس به خبرآنلاین می گوید:«بازی سختی بود و فشار هوا ما را کشته بود. واقعا هوا شرجی بود و بدن من شل شده بود، با این حال در نیمه دوم شرایط بهتر شد و توانستم بهتر بازی کنم. این آب و هوا در عملکرد بازیکنان تاثیر می‌گذارد ولی خدا را شکر که ما بازی را بردیم.»
او در پاسخ به این سوال که قبول داری آلومینیوم چندان قوی نبود ادامه می دهد: «اتفاقا تیم خوبی بودند و بسیار جنگنده و با هیجان بازی می‌کردند. البته نکته مثبت این بود که صدای جمعیت در ورزشگاه بلند بود و حرف‌های اکبرآقا کنار خط به شاگردانش نمی‌رسید و این به نفع ما بود. با این حال آنها می توانستند برای ما دردسر ساز شوند ولی خدا را شکر که بازی را بردیم.»
حاتمی که قبل از بازی به طرف میثاقیان رفت در این مورد می گوید:«من به سمت او رفتم و میثاقیان به من گفت که نباید گل بزنی با این حال من این گلی که زدم را به او تقدیم می‌کنم. اکبرآقا نقش زیادی در فوتبال من داشت و در شرایطی به راه‌آهن رفتم که مسئولان این باشگاه با جذب من مخالف بودند ولی او اصرار کرد که باید با من قرارداد امضا کنند.»
از حاتمی در مورد شروع خوبش در استقلال سوال می کنیم و اینکه آیا برای بازی کردن استرس دارد یا نه. او در این خصوص می گوید:«یکی از دلایل مهمش این است که بازیکنان قدیمی استقلال بازیکنان جدید را پذیرفتند و دلیل دیگرش این است که انگیزه زیادی دارم. از طرفی خوشحالم که جواب اعتماد قلعه‌نویی را دادم و مطمئنا در ادامه با انگیزه بیشتری بازی می‌کنم. من هیچ استرسی در استقلال ندارم. به هر حال من در تیم‌های بزرگی مثل سپاهان و تراکتورسازی بازی کردم و بی‌تجربه نیستم.»

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما مناسب ترین فرد برای کاپیتانی استقلال کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 427