loading...
استفلال قهرمان
علی بازدید : 0 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

میر قلعه‌نویی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن، عنوان کرد: ما یک بازی سخت را برابر ذوب‌آهن خواهیم داشت. ذوب‌آهن از تیم‌های قدیمی و خوب ایران بوده که بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده است. این تیم به گردن ورزش حق دارد و امیدوارم بار دیگر به دوران طلایی خود بازگردد. انصافا ذوب‌آهن و سپاهان نقش زیادی در ورزش ایران داشته‌اند.

وی درباره حضورش در اصفهان تصریح کرد: بسیار خوشحالم که بار دیگر در این شهر حاضر می‌شوم. 2 سال بسیار خوب را در اصفهان سپری کردم. خوشحالم با تیمی بازی داریم که فرهاد کاظمی سرمربی آن است و او اعتقاد به بازی هجومی دارد. البته من یک دغدغه در این شهر دارم و آن چمن ورزشگاه است.

قلعه‌نویی افزود: شاید 30 سال باید طول بکشد که آن سپاهانی که ما بوجود آوردیم، دوباره شکل بگیرد. من نمی‌گویم قلعه‌نویی آن شرایط را فراهم کرد، بلکه مجموعه‌ای از تمام مسئولین باشگاه بود. 1750 بازیکن و ورزشگاه در آن زمان فعالیت داشتند که ما هم یکی از آنها بودیم. شاید بهترین زمان بود که بدون دغدغه قهرمانی آسیا را به ارمغان بیاوریم. در 7 بازی آسیایی 17 گل به غول‌های آسیا زدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: به همه بازیکنانم خاطرنشان کرده‌ام که در دور برگشت رقابت‌ها هر بازی حکم فینال است و قطعا دیدار برابر ذوب‌آهن هم از این امر مستثنا نیست. ذوب‌آهن کمی از شرایط بحرانی خارج شده و با اضافه شدن بازیکنان جدید شرایط دیگری دارد؛ بازیکنانی نظیر حدادی که 5،6 ماه در خدمت او بودیم.

قلعه‌نویی افزود: 2 سال خوب را در اصفهان سپری کردم. هم خودم و هم خانواده‌ام بهترین سال‌های زندگی‌ام را در اصفهان گذراندیم. از خبرنگاران اصفهانی نیز کمال تشکر را دارم که زیاد من را اذیت نکردند اما نمی‌دانم قیافه من چگونه است که برخی‌ها تا مرا می‌بینند می‌خواهند اذیتم کنند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت کاپیتانی آبی‌پوشان یادآور شد: در بندرعباس با 4،5 بازیکن بزرگ تیم جلسه داشتیم، دلخوری‌هایی بین آنها وجود داشت اما مسائل خوبی در آن جلسه مطرح شد و راهکارهای خوبی ارائه دادیم و مباحث تمام شد. به نوعی دلخوری‌ها به اتمام رسید.

وی در خصوص اینکه چه زمانی از فرهاد مجیدی در بازی‌ها استفاده خواهد کرد، گفت: زمانی که مجیدی به تیم اضافه شد، از حاج‌قاسم کمک خواستیم تا تست‌هایی از او بگیرد. بر اساس آن تست‌ها و میزان آمادگی برنامه تمرینی خاصی برای او ریختیم تا بتواند پس از مدتی وارد میادین شود. مجیدی مدتی از میادین دور بوده و تا بخواهد به شرایط ایده‌آل برسد، زمان می‌برد.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه آیا مجیدی به دربی خواهد رسید، یادآور شد: برنامه‌ای که برای او در نظر گرفته‌ایم 3،4 هفته طول می‌کشد. البته برخی استثناها هم وجود دارد که شاید این مدت را کم کند. برخی بازیکنان در این بین استثنا هستند. مثلا نویدکیا، یک برنامه ورزشی برای او تدوین کردم که فکر می‌کنم هم‌اکنون نیز از آن استفاده می‌کند. همین برنامه را برای مجیدی و جباری در استقلال خواهیم داشت زیرا معتقدم آمادگی جباری می‌تواند دغدغه تیم ملی را هم برطرف کند.

قلعه‌نویی درباره وضعیت پیشنهاد اوساسونا به نکونام، عنوان کرد:‌ نکونام بازیکن بزرگی است. او ۶ یا ۷ سال در لالیگا بازی کرده است و نگاه ویژه‌ای به او داریم. هنوز پیشنهادی به دست ما نرسیده. زمانی که چنین پیشنهادی به ما دادند، منافع باشگاه، احساسات هواداران و منافع بازیکن را در نظر می‌گیریم و در این زمینه تصمیم خواهیم گرفت. دیدید که رفتن زندی منافع خوبی را برای همه داشت.

وی در مورد رقیبان اصلی برای قهرمانی استقلال یادآور شد:‌ باید بازی به بازی پیش برویم، 15 هفته دیگر باقی مانده و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. به بازیکنانم گفته‌ام تمام تمرکز خود را روی هر بازی داشته باشند. خیلی جاها هم باید روزه سکوت بگیریم.

سرمربی آبی‌پوشان در مورد وضعیت آلودگی هوا در شهر اصفهان یادآور شد: طبیعتا دل‌نگرانی‌هایی از این بابت داریم. آلودگی روی کیفیت بازی اثر می‌گذارد اما ما منطقه‌ای در اصفهان می‌شناسیم که به عنوان آتشگاه اصفهان و ریه این شهر به حساب می‌آید و تا حدودی هوا را تصفیه می‌‌کند، اما چه می‌شود کرد، این هم از بخاطر بنزین قلابی است!

وی در پایان گفت: فرزاد حاتمی را به علت 3 اخطاره بودن و سیاوش اکبرپور و هاشم بیک‌زاده را به دلیل مصدومیت در این دیدار در اختیار نخواهیم داشت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما مناسب ترین فرد برای کاپیتانی استقلال کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 433